Які нові послуги в Дії презентували на Diia Summit

Дата: 22.12.2023 12:56
Кількість переглядів: 110

Сьогодні відбувся перший з початку повномасштабної війни Diia Summit. Це головна діджитал-подія Мінцифри, де команда міністерства презентувала нові революційні послуги на порталі і в застосунку "Дія". 

"За 4 роки Україні вдалося пройти той шлях цифрової трансформації, який деякі країни проходили 20 років. І половина цього шляху — в умовах повномасштабної війни. Попри це цифрова держава вистояла й продовжила розвиватися, а Дія стала зручним інструментом для взаємодії українців і держави. Наразі застосунком користуються 19,8 мільйона українців. За час повномасштабної війни ми запустили понад 70 послуг. А під час Diia Summit презентували революційні сервіси в застосунку та на порталі Дія", — зазначає віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. 

Михайло Федоров на Diia Summit / © Міністерство цифрової трансформації / Facebook

Михайло Федоров на Diia Summit / Фото: Міністерство цифрової трансформації / Facebook

Тож які нові послуги будуть доступні в "Дії" та як вони полегшать життя українців — далі в матеріалі. 

Перереєстрація авто

Відтепер у "Дії" доступна одна з найбільш очікуваних послуг для водіїв. Завдяки їй процес купівлі-продажу авто стане набагато простішим, швидшим і прозорішим. Адже придбати чи продати автівку можна повністю онлайн у кілька кліків у "Дії". А перевірка транспорту перед продажем — повністю автоматична. Це прибирає людський фактор та корупційні ризики. На першому етапі сервіс доступний для легкових автівок, мотоциклів і мопедів.

Diia Summit / ©

Diia Summit

Як працює послуга?

Щоб продати авто онлайн, власник має сформувати заяву в "Дії" та поділитися QR-кодом або посиланням на договір. Покупцеві потрібно його підписати і вибрати: залишити старий номерний знак або змінити на новий зі спеціальною серією. 

У "Дії" також можна замовити доставку техпаспорта й нового номерного знака на відділення Укрпошти. Тож більше не потрібно витрачати час на повторні поїздки до сервісного центру та стояти в чергах.

Внесення змін про ФОП

Ця послуга доступна в "Дії" з квітня 2020 року. За цей час нею скористалися понад 481 тисячу разів. Проте тепер вона буде повністю автоматичною. Тож внести зміни про ФОП можна ще швидше і зручніше.

Як працює послуга?

Раніше, щоб оновити прізвище, КВЕДи, контактну інформацію та місцезнаходження ФОП, потрібно було вносити податкові дані, а потім чекати, поки заяву розгляне реєстратор. Це займало близько одного робочого дня. Тепер Дія сама підтягне все необхідне з реєстрів, а вам потрібно буде лише оновити інформацію, що змінилася. Результат буде за кілька хвилин.

е-Підприємець 

Це комплексна послуга, яка об’єднує всі сервіси, необхідні для запуску чи розвитку бізнесу. Щоб відкрити або масштабувати власну справу, достатньо заповнити заяву в "Дії" за 20 хвилин, замість того, щоб тижнями ходити по держустановах, друкувати папери та збирати дозволи. Зараз послуга на тестуванні, проте найближчим часом стане доступна для всіх українців. 

Як працює сервіс?

е-Підприємець дає змогу за одну заяву отримати відразу 8 послуг. Серед них, зокрема, держреєстрація ФОП, реєстрація платником єдиного податку, подання інформації про вакансії, відкриття банківського рахунку та реєстрація декларації про пожежну безпеку.

Скористатися послугою е-Підприємець можуть не лише новостворені ФОП, а й дійсні бізнеси. Наприклад, щоб відкрити новий заклад. 

Послуги для моряків

На порталі "Дія" вже доступні послуги, які змінюють взаємодію моряків та Адміністрації судноплавства і роблять її максимально прозорою й відповідною до міжнародних стандартів. 

Моряки вже можуть подати заяву про отримання кваліфікаційних документів командного складу — професійного диплома та підтвердження до нього, а також свідоцтва фахівця про спеціальну підготовку. Окрім цього, на порталі можна записатися на кваліфікаційний іспит та подати апеляційну скаргу до Адміністрації судноплавства. 

Які нові послуги будуть доступні?

Зараз у роботі модернізація процесу отримання кваліфікаційних документів для моряків: розширюється перелік звань командного складу, на які моряк може подати документи. Найближчим часом будуть також доступні рядові звання. У планах — цифровізація послуги — замовлення на порталі "Дія" Послужної книжки моряка зі зручним способом оплати та доставки.

Мапа Пунктів незламності

Це апдейт уже наявної послуги в застосунку. Однак тепер вона ще більш зручна та зрозуміла. 

Як працює послуга? 

У "Дії" в кілька кліків можна знайти найближчі пункти незламності. А ще подивитися, чим вони забезпечені, переглянути фотографії й залишити фідбек. Це дасть змогу кожному залишатися на зв’язку та мати все необхідне в умовах блекаутів. Найближчим часом на мапі також з’являться укриття. 

Новий дизайн "Дії"

Вперше за 4 роки в застосунку змінився інтерфейс. Він став більш зручним та функціональним. Адже "Дія" давно вже перетворилася із застосунку з цифровими документами в головний інструмент взаємодії між суспільством та державою. 

Diia Summit / ©

Diia Summit

Що змінилося?

Відтепер усі документи в "Дії" — в одному кольорі та стилі. Крім того, мають збільшене фото. Це особливо зручно для маленького екрана смартфона. Замість окремого кольору на кожен документ — тепер динамічний градієнтний фон. Це дасть змогу легко переконатися, що перед вами справжня Дія. Також можна змінити порядок документів або приховати той, який рідко використовується. 

Головна революційна зміна — персоналізована стрічка. Тут усі необхідні розділи під рукою, а вхідні повідомлення завжди перед очима. Крім того, доступні новини, тож про оновлення в "Дії" можна дізнатися просто зі стрічки.

Diia Summit / ©

 

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних