Заява СЕО "Детальний план території для розміщення ущільненої житлової та громадської забудови по вул. Велика Капушанська"

Дата: 30.04.2024 15:04
Кількість переглядів: 45

Фото без опису

ЗАЯВА

 

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

 

 документу державного планування  «Детальний план території для розміщення ущільненої житлової та громадської забудови по вул. Велика Капушанська, с. Тарнівці, Ужгородського району Закарпатської області»

 

Замовник: Холмківська сільська рада, адреса: вулиця Свободи, б.50, с. Холмок, Ужгородський район, Закарпатська область, 89422.

 

Назва документа державного планування:

Містобудівна документація -  «Детальний план території для розміщення ущільненої житлової та громадської забудови по вул. Велика Капушанська, с. Тарнівці, Ужгородського району Закарпатської області»

 

Основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування:

Містобудівна документація «Детальний план території для розміщення ущільненої житлової та громадської забудови по вул. Велика Капушанська, с. Тарнівці, Ужгородського району Закарпатської області»  розроблений згідно:

Рішення XXVI сесії VIII скликання Холмківської сільської ради від 18 квітня 2024 року № 1900/VIII -2024;

Викопіювання з генерального плану с. Тарнівці;

Оновленого топографо-геодезичного знімання та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

 

Основна мета детального плану - визначення планувально-просторової організації проектованої індивідуальної житлової забудови (садибного типу).

 

Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Територія проектованої житлової забудови в межах нової земельної ділянки, орієнтовною площею 0,66  га, в с. Тарнівці. Проектування житлової забудови відповідає положенням містобудівної документації – Зміни до генерального плану   с. Тарнівці. Даний об’єкт не відноситься до об’єктів державних та регіональних інтересів. Детальний план території розробляється з урахуванням природо-кліматичних умов, існуючого рельєфу території, особливостей прилеглої території та забудови, відповідає вимогам ДБН Б.2.2-12:2019 «ПЛАНУВАННЯ І ЗАБУДОВА ТЕРИТОРІЙ» та Державним санітарним правилам планування та забудови населених пунктів.

 

Інформація про ймовірні наслідки: а) для довкілля, у тому числі для здоров’я

населення; б) для територій з природоохоронним статусом; в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення

 

А) Для довкілля, у тому числі для здоров’я населення. (Оцінка за видами та кількістю очікуваних ризиків впливу (відходів, викидів (скидів), забруднення води, повітря, ґрунту та надр, шумового, вібраційного, світлового, теплового та радіаційного забруднення в результаті провадження планової діяльності). У процесі будівництва та експлуатації запланованих об’єктів можливе виникнення різноманітних ризиків впливу на навколишнє природне середовище, а саме: - відходи, - поверхневі та підземні води, - грунт та надра, - атмосферне повітря, - акустичний вплив, - світлове, теплове та радіаційне забруднення, - флора та і фауна, - геологічне середовище, - технологічні ризики - аварії, що можуть вплинути на здоров’я населення. Б) Для територій з природоохоронним статусом: Запроектований об’єкт знаходиться на значній віддалі від природоохоронних об’єктів, таким чином не має негативного впливу на них. В) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення: Виконання та реалізація детального плану зазначеної ділянки не матиме негативних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

 

Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

 

Альтернативні земельні ділянки для розміщення запланованих об’єктів, які би відповідали аналогічним санітарним, екологічним та будівельним вимогам не розглядаються.

 

Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Під час проведення процедури стратегічної екологічної оцінки передбачені заходи для запобіганням негативному впливу на довкілля та здоров’я населення: – щодо охорони атмосферного повітря; – охорона поверхневих та підземних вод, ґрунтів; – заходи щодо пожежної безпеки; – відновлюванні та охоронні заходи. Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.

 

Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Для запобігання негативному впливу на довкілля та здоров’я населення передбачені такі заходи: проведення комплексного благоустрою території, в т.ч., озеленення території, збереження зелених насаджень; заходи щодо забезпечення належного поводження з твердими побутовими відходами. Операції щодо збирання, зберігання, транспортування та утилізації відходів повинні здійснюватися з дотриманням норм екологічної безпеки та законодавства України; заходи по зменшенню викидів в атмосферу від систем опалення будівель та споруд. Заходи щодо пожежної безпеки Проектування ведеться з дотриманням протипожежних відстаней. Захисні заходи цивільної оборони Будівництво захисних споруд для населення на території проектування ДПТ не передбачене. Під час небезпеки евакуація мешканців запланованих об’єктів планується проводити власним автотранспортом або автобусами до найближчої споруди цивільного захисту, узгодженої з ДСНС Закарпатської області.

 

Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

 

Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначений статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». Пропонується така структура Звіту СЕО:

1) зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2) характеристика поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даним статистичною інформацією та результатами досліджень);

3) характеристика стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

4) екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

5) зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;

6) опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності - 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

7) заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення

негативних наслідків виконання документа державного планування;

8) обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

9) заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

10) опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

11) резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

 

Орган, до якого подаються зауваження та пропозиції та строки їх подання

Зауваження та пропозиції подаються до відділу містобудування та архітектури апарату Холмківської сільської ради за адресою: вул. Шевченка, 2 а, с. Сторожниця, Закарпатська обл., 89421, е-mail: аrch_holmoksr@ukr.net.

 Відповідальна особа: начальник відділу містобудування та архітектури апарату Холмківської сільської ради - Денис Галина Михайлівна.

Строк громадського обговорення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки встановлюється замовником і не може становити менш як 10 днів з дня її оприлюднення.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних