Чи потрібно переоформлювати документи, якщо змінилась назва вулиці
Упродовж останнього часу у багатьох населених пунктах України були змінені назви вулиць, провулків. За підтримки громадськості вулиці, названі іменами діячів сусідньої держави-агресора, отримують нові назви, в тому числі і імена Героїв України, а міські, сільські і селищні ради відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» приймають рішення про перейменування. У зв'язку з цим багатьох турбує питання, чи потрібно вносити зміни в ті чи інші документи.
Чи потрібно змінювати місце реєстрації?
Вносити зміни до паспортних документів про реєстрацію місця проживання – не потрібно, оскільки зміна назви вулиці не є зміною реєстрації місця проживання. Внести оновлену інформацію можна під час обміну паспорта чи зміни прізвища, тобто коли виникає безпосередня потреба. Проте, за бажанням, можна в Дії отримати витяг з реєстру територіальної громади, де буде зазначено нову назву вулиці.
Чи обов’язково вносити зміни до документів на нерухомість?
Змінювати документи на право власності – не потрібно. Документи, що засвідчують право власності на нерухомість, є чинними у разі зміни назви вулиці, на якій вони розташовані, тому також немає необхідності вносити зміни до свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, дарування тощо. Зміни будуть внесені після відчуження майна – продажу, дарування або передачі у спадок: тобто у документах, які будуть оформлюватися на нового власника, вже буде вказана нова назва вулиці.