Заява СЕО "Детальний план території  земельної ділянки з кадастровим номером 2124887400:01:004:0008,  для промислового використання та громадської забудови, за межами населеного пункту"

Дата: 16.07.2024 12:24
Кількість переглядів: 117

 

Фото без опису

ЗАЯВА

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

документу державного планування  «Детальний план території  земельної ділянки з кадастровим номером 2124887400:01:004:0008,  для промислового використання та громадської забудови, за межами населеного пункту с.Розівка на території Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області»

  1. Замовник: Холмківська сільська рада, адреса: вулиця Свободи, б.50, с. Холмок, Ужгородський район, Закарпатська область, 89422.

          2. Вид та основні цілі документа державного планування «Детальний план території,  земельної ділянки з кадастровим номером 2124887400:01:004:0008,  для промислового використання та громадської забудови, за межами населеного пункту с.Розівка на території Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області» розроблений згідно рішення ХХХVІII сесії VІII скликання Холмківської сільської ради №1969/VІII-2024 від 20.06.2024 року та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

Основна мета детального плану - визначення планувально-просторової організації с.Розівка.

Проект розроблено у відповідності до вимог: Закону України „Про основи містобудування”, “Про охорону навколишнього природного середовища”, „Про регулювання містобудівної діяльності”, „Державних санітарних правил забудови населених пунктів”, державних будівельних норм ДБН Б.1.1-14:2012 „Склад та зміст детального плану території” ,ДБН Б.2.2-12:2019, „Планування і забудова територій”, ДБН В.2.3-5:2018 „Вулиці і дороги”, Земельний кодекс України.

3. Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Територія розробки даного детального планування розташована за межами населеного пункту села Розівка.

Детальним планом території заплановано нове будівництво для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель,  та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, громадська забудова та інженерного забезпечення, в межах території охопленої детальним планом.

Даний об’єкт не відноситься до об’єктів державних та регіональних інтересів.

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності.

4. Ймовірні наслідки від господарської діяльності:

а) для довкілля:

В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації  детального плану території, зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля:

- ґрунти;

- атмосферне повітря;

- водні ресурси;

- стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок);

- кліматичні фактори, у тому числі, для здоров’я населення.

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки на  здоров’я населення від об’єктів інфраструктури, що пропонується, відповідно до детального плану території; 

б) для територій з природоохоронним статусом:

під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території  на територій з природоохоронним статусом;

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення – відсутні.

5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

 З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час СЕО документу державного планування передбачається розглянути «Нульовий сценарій», без впровадження проектних змін.

Альтернатива 1:

«Нульовий сценарій» - тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування.

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування.

Для підготовки звіту СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:

доповіді про стан довкілля;

статистичну інформацію;

інформація, яка включена в інші акти законодавства, які мають відношення до проекту ДПТ

дані моніторингу стану довкілля;

інша доступна інформація.

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

          Для запобігання негативному впливу на довкілля та здоров’я населення передбачені такі заходи:

         проведення комплексного благоустрою території, в тому числі, озеленення території, збереження зелених насаджень;

          заходи щодо забезпечення належного поводження з твердими побутовими відходами. Операції щодо збирання, зберігання, транспортування та утилізації відходів повинні здійснюватися з дотриманням норм екологічної безпеки та законодавства України;

          заходи по зменшенню викидів в атмосферу від систем опалення будівель та споруд.

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

          Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

          Пропонується така структура Звіту із СЕО:

1) зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2) характеристика поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

3) характеристика стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

4) екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

5) зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;

6) опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності - 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

7) заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;

8) обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

9) заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

10) опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

11) резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання

Відділ містобудування та  архітектури Холмківської сільської ради за адресою: вул. Шевченка, буд. 2а, с. Сторожниця, Закарпатська обл., 89421, е-mail: аrch_holmoksr@ukr.net.

          Відповідальна особа: начальник відділу містобудування та  архітектури -

 Денис Галина Михайлівна.

          Строк громадського обговорення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки встановлюється замовником і не може становити менш як 10 днів з дня її оприлюднення.

 

 

                                


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних