Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 09.10.2025 15:53
Кількість переглядів: 92

Додаток 2

до Порядку передачі документації для
надання висновку з оцінки впливу на
довкілля та фінансування оцінки
впливу на довкілля

                         Дата:                        

(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля не зазначається
суб'єктом господарювання)

Реєстраційний номер 14421
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки
впливу на довкілля, для паперової версії
зазначається суб'єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці
впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПР ГРУП" 39939602

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб'єкта господарювання.

Україна, 90300, Закарпатська обл., Берегівський р-н, місто Виноградів, пл.Миру, будинок 6 Тел:

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Зберігання у виробничих (витратних) складах хімічної сировини та готової продукції для виробництва побутової хімії, а саме рідких мийних засобів: гелів для прання та миття посуду, кондиціонерів-ополіскувачів для тканин. Планований обсяг зберігання хімічної сировини складає 3,1 тис. тонн/рік, заготовок для виготовлення тари - 0,5 тис. тонн/рік і готової продукції - 10 тис. тонн/рік.

Технічна альтернатива 1.

Зберігання у виробничих (витратних) складах хімічної сировини та готової продукції здійснюється з дотриманням температурного режиму, вологості та захисту від прямих сонячних променів в закритій тарі, що виключає протікання, пошкодження або забруднення. Технологія виробництва рідких мийних засобів передбачає змішування основних інгредієнтів (поверхнево- активних речовин, води) з іншими компонентами (пом'якшувачами, ароматизаторами,

барвниками) до отримання однорідної суміші, яку потім розливають у тару.

Технічна альтернатива 2.

Виробництво рідких мийних засобів без використання витратних складських приміщень.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Закарпатська обл. Ужгородський р-н Розівка вул. Концівська, буд. 58

    1. Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

Холмківська територіальна громада, територія с.Розівка

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Закарпатська обл., Ужгородський р-н, Розівка, вул. Концівська, буд. 58.

Провадження планованої діяльності ТОВ "ПР ГРУП" передбачається за адресою: Закарпатська область, Ужгородський район, Холмківська територіальна громада, с. Розівка, вулиця Концівська, будинок 58 на орендованій земельній ділянці з кадастровим номером 2124887400:14:010:0054 площею 2,0252 га згідно договору оренди № 0106/2025 від 01.06.2025 року.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Закарпатська обл., Ужгородський р-н, Розівка, вул. Концівська, буд. 58.

Враховуючи наявність готових приміщень, які плануються використовувати для виробничих (витратних) складів зберігання сировини і готової продукції інша територіальна альтернатива не розглядається.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Соціально-економічний вплив від даної планованої діяльності в межах даного адміністративного району має позитивний характер та визначається організацією зайнятості місцевого населення, надходженню додаткових грошових коштів до бюджетів всіх рівнів за рахунок сплати податків та зборів, забезпечення населення якісними мийними засобами.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Площа виробничого комплексу в с. Розівка становить більше 5 000 м2, що включає виробничі приміщення, виробничі (витратні) склади сировини та готової продукції, адміністративний корпус та лабораторію контролю якості. Планований обсяг зберігання хімічної сировини складає 3,1 тис. тонн/рік, заготовок для виготовлення тари - 0,5 тис. тонн/рік і готової продукції - 10 тис. тонн/рік.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються відповідно діючого законодавства України, а саме: дотриманням нормативів екологічної безпеки; викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря не повинні перевищувати гранично-допустимих

концентрацій на межі санітарно-захисної зони об'єкта планової діяльності. Дотримання «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів», затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.1996 р. № 173; дотримання законодавства щодо управління відходами, захист земель від забруднення відходами планованої діяльності; недопущення забруднення поверхневих та підземних вод; дотримання правил пожежної безпека.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 1.

Територіальні обмеження визначені наявністю готових приміщень, які плануються використовувати в процесі планованої діяльності, наявної інженерно-транспортної та промислової інфраструктури орендованої земельної ділянки.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Інженерна підготовка і захист території здійснюється вже існуючою інфраструктурою. Будівельні роботи не проводяться.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно з технічною альтернативою 1

щодо територіальної альтернативи 1.

Забезпечення належної експлуатації виробничих (витратних) складів та виробництва рідких мийних засобів з дотриманням раціонального використання природних ресурсів.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться для наступних компонентів: - клімат і мікроклімат - негативний вплив не передбачається. Підприємств не є об'єктом, якому притаманні значні виділення теплоти, вологи, парникових газів та викидів, що здатні вплинути на клімат в цілому і на мікроклімат прилеглої до об'єкту місцевості; - повітряне середовище - викиди забруднюючих речовин від технологічного обладнання, вентиляційного обладнання складів і виробничих приміщень з урахуванням реалізації запланованих природоохоронних заходів, очікуваний вплив характеризується як екологічно допустимий; - шумове забруднення - джерелом шумового навантаження буде технологічне та вентиляційне устаткування, встановлене у виробничих і складських приміщеннях підприємства. Акустичний та вібраційний вплив в межах допустимих значень. - ґрунти - зміна фізико-механічних властивостей ґрунтів в процесі експлуатації відсутня. Утворені відходи будуть передаватися суб'єктам управління відходами; - водне середовище - для

виробничих потреб використовується підземна вода зі свердловини. Відведення господарсько- побутових та виробничих стічних вод здійснюється у гідроізольований вигріб з наступним вивезенням згідно договору; - природно-заповідний фонд - в межах СЗЗ території та об’єкти природно заповідного фонду відсутні; - рослинний та тваринний світ - планована діяльність не матиме негативного впливу на біорізноманіття, оскільки діяльність здійснюватиметься в промисловому районі на техногенно освоєній території. - навколишнє техногенне середовище - відсутній негативний вплив на промислові, житлово-цивільні об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятки культури, архітектури, історії та інші елементи техногенного середовища під час експлуатації об’єкта - соціальне середовище - носить позитивний аспект (позитивний вплив на місцеву економіку; залучення інвестицій в економіку району; створення робочих місць; забезпечення населення якісними мийними засобами).

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

7 Хімічну промисловість Хімічну промисловість: установки для виробництва вибухових речовин; установки, в яких хімічні і біологічні процеси використовуються для виробництва білкових кормових добавок, ферментів та інших білкових речовин; зберігання хімічних продуктів (базисні і витратні склади, сховища, бази);"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст. 6 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля" № 2059-VШ від 23.05.2017 року.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п'ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб'єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм

підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Висновок з оцінки впливу на довкілля, яким визначається допустимість планованої діяльності для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Департаментом екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації , 88008, м. Ужгород пл. Народна 4,, central@ecozakarpat.gov.ua, (0312) 61-67-01, Урись Ігор Омелянович

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№ 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація